Torsdag 22/9-2011

Morgonen idag gick riktigt segt, iallafall för min del!
Eftersom jag nu lyckats dra på mig en jävla förkylning,
vilket jag absolut inte har tid med!?
Idag hade jag inga körlektioner, som tur va. Dock hade jag tänkt
fara på körskolan ändå å plugga teori!
Men som sagt de sket sig totalt...

Tobbe for och lämnade Léon på dagis iallafall, medans ja gav Devin mat.
Men annars idag har jag inte gjort nå alls, eller jo
vi var å kollade på en hörnsoffa idag
som vi ska ta hem om ca 5 veckor. Den va skit snygg!
Bara hoppas att katten inte klöser sönder den!?

Var på efterkontrollen igår, och allt såg jätte bra
ut. Så nu får jag äntligen börja träna/simma ordentligt! =D
Har även fått klartecken om att ja får börja rida igen =)
Glömde skriva det igår, eller snarare orkade inte sitta så länge vid datorn igår!

Nä, nu ska ja nog lägga mig å dö i soffan en stund och försöka
bli frisk innan måndag iallafall!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu