Fredag 20 april 2012

Ja, jag som trodde att detta året inte kunde
bli värre än vad de varit..men tji
fick jag!

Men nu kan de fan i mig inte bli värre, inte efter idag iallafall!
Blev utsläng, så numera har man ingenstans
att bo.. och det känns ju jävulskt kul!?

Vad som hänt med Tobias har jag ingen aning om.. men han
måste ju haft nån jävla hjärn blödning
eller tappat hjärnan helt...

Aja, skit samma...
Det kommer väl lösa sig på nått vis..

Nu till lite roligare saker, är fortfarande kvar
hos Evelina och Marcus eftersom
ingen bebis kommit ännu. Men vi hoppas för fullt
att den ska dyka ut snart.

Nä nu blir det att tjocka i sig massor med godis, och
glo på film.

Tur man goa vänner som ställer upp för en när det behövs!
Det betyder mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu