Onsdag 11/4-2011

Då var ännu en dag med mycket trevligt prat och många skratt över. Imorgon blir det en resa till Umeå, med Evelina och Andrea :)
För min del blir det lassa rusket och dom andra två far på sina äventyr medans jag är där.

Det behövdes att få komma bort och bara vara en stund med gott sällskap, dock saknar jag mina bus pojkar något så grymt mycket. Önskar dom kunde vara här med mig, men det blir nog lite mycket på en gång. Men det hade varit otroligt mysigt att bara få sitta med små grabbarna och mysa. Men när allt är lugnt och Evelina och Marcus bebis hittat ut så ska jag tvinga Tobias att komma hit med grabbarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu