Onsdag 25 April 2012

Okej, nu är det ganska mycket som hänt på senare tid..
vet inte riktigt hur jag ska förklara
detta..
Har fått medicinen mot struman, och började äta den igår..
Jag och tobbe är inte tsm längre..
Jag står utan lägenhet..

Förstår inte hur man ena stunden har känslor, sen poff
blir man dumpad.
Hips vips, har han känslor..
och så pang inga känslor igen...förstår inte hur det går
ihop!

Fick vet idag att jag fått sommarjobb iallafall 2 månader,
och det säger man ju inte nej till!
Så nu är det bara hitta någonstans att bo
under dom månaderna..Och lönen jag får
kommer jag lägga undan.
Så att man kanske så småningom kan köpa sig en finare bil..


Men något jag inte kommer kunna glömma/sluta tänka
på är varför tobias gör som han gör..
Varför han beter sig på detta vis!
Nog har jag känslorna kvar för honom, men dom
ligger långt in. Och det
skulle ta ett tag att gräva fram dom igen,
men han hade inte den tiden tydligen..
Så nu blev det som de blev, dock känner jag mig
fortfarande tom.. Men jag blir ändå
glad av att se honom, och de pirrar i magen.
Men jag orkar inte hålla på så här längre så det var nog ändå
den bästa utvägen i slutändan endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu