Tisdag 10/4-2012

Så då kan man skriva ett litet inlägg =)

I helgen som gått så var jag och Tobias barnlediga, så det blev att lana hela helgen. Dock så tyckte inte jag att det blev roligt förrän på lördag kväll, innan det existerade jag typ inte. Men men, kan väl inte förvänta mig så mkt annat när jag var den enda tjejen där =P

På söndagen kom Evelina och Marcus, eftersom jag skulle följa med dom till trehörningsjö =) och ska nu vara här ett tag, eftersom det snart är dags för Evelina att föda å jag har fått den stora äran att vara med på förlossningen =D

Så idag har vi fixat till lite i huset under tiden som Marcus varit på jobbet. Och imorgon blir det lite mer fixande =P
Men än så länge ingen bebis och vi får hålla tummarna att den stannar där iallafall tills efter torsdag!

MEN när den väl bestämt sig för att komma så är det bara att fara in =P

Aja sov gott alla därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu