Torsdag 5/4-2012

Så var det ett tag sen jag skrev här igen, dock
har jag haft rätt så mycket att göra
sista tiden.
Har haft fullt upp med jobben, men
det går då framåt iallafall!
Idag ringde dom från bemmaningen
och sa att jag ska få inskola mig på ett
till ställe, vilket känns otroligt skönt!
Så snart har jag nog jobb
till en full månads lön =)
I helgen blir det att lana med
alla grabbar.
Eftersom farmor och farfar vill rå om
små pojkarna, eller ska jag vara helt
ärlig tror jag nog det är mest farfar..
Farmor har väl inte tid/ork.. vet inte vad som blivit med henne..
Men jag har då gjort klart för tobbe
att jag inte kommer fara till vormsele någe mera..
För hans mamma har blivit så otrevlig, så det är
inte ens kul att vara där längre!
Men men, idag eftersom jag varit ledig
har jag tvingat tobbe att hjälpa mig å städa lägenheten
dock orkade han bara städa köket!
Så ja jag ska återgå till resterande rum och städa, och även möblera om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu