Valborgsmässoafton (30/4-2012)

HAHA!
Är väl det enda jag kan göra just nu..
vet som inte riktigt vad jag ska
tro.. Dock vet jag inte vad
jag ska tro eller säga!

Tobias har då gjort bort sig igen, genom att
skriva på facebook

- Ne,jag är inte full, sitter bara å dricker i lugnet...
barnens mamma var hit å gormade å skrek, tills jag sparkade ut na...

Och nu hips vips har han tagit bort sitt konto...
och han kommer garanterat skylla på någon "hacker"

Men jag vet att det va han!
Likaså det som hände tidigare, i vintras!?

Vad som blivit med honom, har jag ingen aning om..
och helt ärligt visst jag säger
att jag inte bryr mig.. Men innerst inne
så tar jag åt mig av allt han säger.
Så jag har suttit och fällt många tårar... pga honom.

Men nu är det färdigt med det!

Aja, ha en bra valborgs alla därute och jag hoppas
ni slipper känna som jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu