Fredag 3/8-2012

Vet väl egentligen inte vad jag ska skriva... 
Igår efter jag slutat så gick jag ner på stan, och träffade några 
kompisar.
Och eftersom jag inte började förrän 16 idag, så var jag ute lite 
längre! 
 
Eller rättare sagt, jag sov över hos en kompis
eftersom klockan blev allt för mycket! 
 
Léon hade sin första tandläkar undersökning idag, 
dock vägrade han visa sin tänder.. han log inte ens! :P 
Men Devin däremot tog tandborsten från Léon och 
stoppade in den i munnen, och visade sina fina tänder.
Dock var det ju som sagt inte han som skulle
göra det.. men lika glad var han för det! 
 
Nä, om man kanske ska ta å lägga sig
så man orkar upp imorgon för en dela tur! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu