Idag är det ingen vanlig dag!

För det är Devins födelse dag, hurra hurra! 
 
Ja som sagt mitt lill hjärta fyller hela 1 år idag!? 
Det är sjukt vad tiden springer iväg... Han låg ju nyss
på mitt bröst och skrek sitt första skrik
efter att ha kommit till världen! 
 
Har gått och tänkt på förlossningen hela dagen, hur 
underbart det var att få träffa det lilla pyret som
man burit på i 9 månader.
Och ja nu är han 1 år...
 
Men men, iallafall har jobbat idag 7-16.. så direkt efter
jobbet tog jag bilen och for ut till Vormsele för att 
träffa Léon och Devin. 
Dock kändes det väldigt obekvämt att vara där.. vet som inte
varför men det var väldigt spänt mellan mig och Tobias.
 
Jag försökte prata med honom för att lätta på stämningen, men
han sa ingenting utan gick bara därifrån! 
 
Dock känns det som att jag kommit till en punkt där jag
just nu skiter i vilket, för vad jag än gör
så är det ju fel enligt tobias och alla andra... 
 
Så just nu kvittar det vilket som! 
 
Igår var jag till Umeå och träffade läkaren, han berättade om
operationen. Den kommer ta ca 2-3 timmar, och 
att jag kommer måsta ligga inne minst 1-2 dygn.
Och att jag inte kommer kunna ha barnen på iallafall 3 veckor... 
(kan ju säga som såhär, Tobias blev inte glad över det beskedet) 
 
Men nu är det iallafall på G, så snart kanske man "får tillbaka livet" 
så att säga.. Hoppas kan man ju alltid! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu