Sån där jobbig dag...

Dagen idag, började ganska tidigt.. Eftersom
det var meningen att ja skull
käka lunch med en kompis...Men hon hade glömt bort det :P 
 
Så jaja, jag for ner på stan och färgade,slingade 
håret. Blev super bra! 
Sen for ja och handlade, efter det
hämtade jag Devin och har myst med honom hela dagen..
På kvällen var jag med Ida och Melvin så vi for
på Laponia och käkade.. Och hade allmänt trevligt! 
 
Just nu är väl känslorna upp och ner igen! 
Hatar dom här dagarna.. Men ja
vet som inte vad jag ska skriva riktigt..
 
Är jätte glad för Tobias skull, inget snack om det. 
Men samtidigt saknar jag det "vi" hade.. Eller iallafall
vissa dagar. 
Men samtidigt är det ganska skönt att va ensam... 
Ja som sagt känslorna är både och just nu!? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu