Tisdag 14 Augusti 2012

Jag har seriöst skriv torka... vet som inte riktigt vad jag ska
skriva om.. 
 
Det händer väl inte så mkt spännande i mitt liv längre :P
nä men skämtosido.
 
Hade pojkarna onsdag-fredag, sen jobbade jag
4-9 fredag, delad tur lördag-söndag..sen
nu har jag varit ledig måndag och idag, imorgon blir
det jobba en C2-tur dvs 13:00-21:15 
likadant torsdag. 
 
På fredag kommer pojkarna =D 
och ska vara med dom hela veckan! 
Ska bli så skönt att äntligen komma igång med varannan vecka! 
Men vi får ju se hur det kommer funka, jag hoppas inte på
för mycket dock.. Man vet aldrig om den andra
personen kommer ändra sig! 
 
Sen var jag och Tobias på vårat första terapi möte idag,
och det gick väl hyfsat bra.. fick en ny tid den 27/8.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu