Tisdag 21 Augusti 2012

Ny vecka igen då.. 
Och igår fyllde Léon 2 år, tiden står verkligen inte stilla! 
Idag började Devin sin första dag på dagis tillsammans
 med Léon.
 
Vet väll egentligen inte riktigt vad jag ska skriva..
förutom att jag är väldigt besviken på barnens
far.. som anser att det är betydligt viktigare att låta 
sin lillebror ta bilen och köra än att
vara på inskolningen med pojkarna! 
 
Sen att han dessutom inte håller det han lovar.. känns som 
att allt jag föreslår inte duger och
ändå så gör jag det för pojkarnas skull inte min och inte hans! 
Jag vill att detta ska funka, men 
just nu känns det lönlöst! 
För att jag föreslår säger han nej till, för han har andra saker
som är viktigare att gör än att spendera tid
med barnen! 
 
Som sagt är så jävla besviken på honom! 
Känns totalt lönlöst att fortsätta i terapi när han ändå
skiter i vilket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu