Borta bra men "hemma" bäst

Nu har jag äntligen fått komma "hem" slipper iallafall ligga på sjukhuset, 
så det känns otroligt skönt. 
Buss resan hem var den värsta jag någonsin varit med om 
i hela mitt liv.. Aj så ont jag hade, ville bara lägga mig ner och grina! 
När jag väl kom fram till skellefteå så stod pappa och mamma
redo med alvedon och cola! haha! 
 
Så det var väldigt uppskattat av mig.. Sen var det bara bilresan
hem mot Jörn som var kvar. Och den gick betydligt mycket
mera smärt fritt! 
 
Väl hemma så åt jag lite middag, sen la jag mig uppe på 
soffan och slumrade till å från iallafall
till 23.. Sen gick ja å la mig å sov hela natten
fram till 10:30 idag. 
 
Idag har så gör det inte lika ont i halsen, så jag har inte behövt ta
någon bafucin iallafall. Men alvedonen
klara ja mig inte utan! 
Har även fått börja med Levaxin, idag är andra dagen jag tar
dom. 100mikromilligram..
Så om 6-8 veckor ska jag på återkoll för provtagning
och för att se om dosen behöver höjas eller sänkas. 
 
Näe, nu ska ja ta å lägga mig en stun på soffan.. Å vila innan
allt folk kommer på middag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu