If you going through hell, keep going!

Borde egentligen sova nu..är svinigt trött men tankarna bara snurrar. Vet varken ut eller in längre! Eller det känns då så iallafall... Just nu är det en person somhela tiden dyker upp i skallen, och det stör mig nå djävulskt vet inte hur jag ska ta detta. Samtidigt vill jag inte fråga honom heller utan väntar på att han ska säga något... Men då är ju frågan om det ens kommer hända någon gång?

Sen är det mycket kring barnen just nu.. Jag står hjälplös just nu.. och kan inget göra känns det som! Har kämpat in i det sista men nu är mina krafter slut! Men lugn jag kommer komma igen och då blir det full styrka framåt å den som ställer sig ivägen får fan skylla sig själv!?

Börjar vara måttligt less på deras far.. han hade en period där han var helt underbar, men nu har han halkat tillbaka i sina gamla hjulspår igen. Och ingen får hjälpa honom utan han gör det han tycker är kul vilket inte inkluderar barnen tyvärr men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu