It´s been awhile

Ja som sagt det var ett tag sen sista inlägget, dock har jag inte
så mycket att säga...
Dock börjar det gå framåt för min del, och jag börjar sakta men säkert komma
tillbaka i livet.
 
Har slutat med alla tabletter förutom Levaxinet som jag kommer
få äta resten av livet.
Och det känns ganska skönt att slippa ta en massa tabletter.
 
Har varit och pratat med lite folk angående barnen, och från å med den
7:de så kommer jag ha barnen på heltid igen.
Det känns som att det är på
både gott och ont.
Tobias kommer förhoppningsvis ha dom varannan helg iallafall.
Som sagt hoppas kan man alltid göra!
 
Imorgon är det jul, här hemma (jörn) så håller vi på med julskinkorna
för fulla muggar. Så innan man går isäng blir det en
skinkmacka med senap på! Yummie!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu