Man får lära sig den hårda vägen!

Nu är jag så satans jävla less på att bli sviken.. Så just nu vet jag
inte riktigt vad jag är!? 
 
Om man lovar något, visst fan håller man det? 
Eller har mina föräldrar uppfostrat mig fel? 
 
Helt plötsligt så känns det som att pojkarna inte har någon pappa längre.
Ja jag vet fan inte vad jag ska säga... Är så grymt förbannad just nu!? 
 
Och den där operationen som jag var så jävla lycklig över, Ja vi
ser ju om jag åker på att avboka den. 
och må såhär ett tag till!?
Tills den andre fan är på benen!
Men det är upperbart konstigt att, han orkar sitta å köra över hela 
jävla västerbotten/norrbotten å hjälpa alla
med att flytta, jobba svart, festa m.m.. Men sina egna barn ens eget kött
å blod
orkar han inte ta hand om!? 
 
 
Nä, nu tänker jag fan i mig inte vara snäll längre.. Nu blir det av med
handskarna och lägga korten på bordet! 
För nu är det fan i mig nog.. Även jag har en gräns på
hur mycket skit en människa orkar ta! 
 
FY FAN FÖR DIG! 
HUR KAN MAN ENS GÖRA SÅ HÄR?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu