Operationen

Ja nu var operationen genomförd.. eller den blev gjord igår direkt på morgonen! Men nu känner jag mig lite piggare.. så tänkte skriva lite snabbt och lägga ut nå bilder..

Hade iallafall första tiden på morgonen 08:50 körde dom mig till operationen...Först när jag låg på operationsbordet fick jag panik! Så då gav dom mig lugnande sen fick jag syrgas.. å efter det är de svart! Sen vaknade jag av att de var något som klämde runt min arm å de kliade nå fruktansvärt på foten..
Fick en halstablett mot smärtan i halsen plus morfin. Så ja somnade igen..

Före och efter bilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu