Ready for the ride!

Så var man då inskriven/inlagd på NUS och imorgon 07:50 kommer jag äntligen få bli kvitt denna sjukdom! (dvs om läkarna inte skjuter upp den) Skulle ju faktiskt ljuga om jag säger att jag inte är nervös, dock är jag glad att Linnéa var här med mig idag. Blev mycket prat om både nya saker och även gammal minnen, super trevligt. Fick mig iallafall på andra tankar :P

Kommer få en helt ny start 2013, ser framemot ett friskare år och att få tillbaka livet som "frisk" ;)

Men iallafall har nu fått en ny madrass i sängen efter att min rygg så ifrån..Så jag gnällde till sköterskan och hon fixade en nyare och bättre madrass åt mig! Så nu hoppas jag att ryggen håller iallafall över natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu