Sista fredagen för detta år!

Det känns så otroligt fel att säga att detta är sista fredagen detta år.. Men det ska bli så otroligt skönt att
få lämna 2012 bakom sig och starta upp på nytt igen!
 
Detta året kommer bli 3 gånger bättre, har som börjat få ordning på livet igen.. Och gått vidare från det som varit
det är något jag inte kan ändra på!
 
Jag och Tobias är ett avslutat kapitel, det finns inget mellan oss längre.. vi kommer alltid ha barnen men mer än så kommer det nog aldrig bli igen. Känner mig ganska klar med honom, och denna känsla har jag inte känt på väldigt väldigt länge!
 
Det vi hade kommer alltid va fina minnen att tänka tillbaka, men thats it! Jag glädjer mig åt det vi hade och att vi fick 2 underbara barn tsm för dom är mitt allt och det bästa jag gjort :) <3
 
Sjukdomen lärde mig att uppskatta det jag har och att man inte kan leva i det som varit.
 
Så jag välkommnar 2013 med öppna armar, för det kan omöjligen bli sämre än 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu