Tre veckor kvar till Jul!

Helgen spenderade jag uppe i Luleå, vilket var välbehövligt! Hade en underbart trevlig helg med en riktigt nära vän G.. Han finns där i vått å torrt.
Och vi har alltid kul tillsammans.

Men nu är vardag och rutiner tillbaka.. Och massor med planering som ska göras inför nästa vecka! För då är de dags för min operation, än så länge är jag inte så nervös men det kommer väl dagen innan skulle jag tro! Men som sagt det är mycket som ska hinnas med innan..

Men jag är överlycklig att äntligen få detta gjort, är glad över alla som stöttat mig och funnits där för mig genom detta! 2013 blir en nystart för mig och små grabbarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu