Fredag 24/2-2012

Hmm, ja hur ska man sammanfatta detta dp
utan att de ska låta helt galet?

Igår åkte jag alltså hit upp till Luleå
för att umgås med Gustav.. Dock så jobbar han hela helgen
men är som tur ledig hela söndage.

Ja kan väl säga som att morgoen igår inte började så
jävla bra.. tåget var försenat med 1 timme jävla SJ!?
Men jag kom då fram sisådär en timme senare också,
vilket gjorde att de blev en snabb lunch för oss
sen begav han sig mot jobbet, efter många om och men
från hans sida!

Spenderade hela kvällen med att mysa med
ormen Hening, han trivdes skit bra i min bh
av någon konstig anledning.
Gustav kom hem vid 23:30 nån gång
med en chips påse och en cola till mig!
Eftersom han hade dåligt samvete för att han inte
varit hemma, men de är ju som jag sa
att jobba måste man och jag klarar mig faktiskt ensam!

Så vi la oss i sängen och "kollade" på 2 filmer.. haha!
Somnade typ vid 6 imorse blev en hel del prat
om allt möjligt!

Idag har vi mest legat på soffan och myst,lyssnat på musik pratat.
Ett stort jävla + till Gustav för att han
tog fram gitarren och spelade/sjöng för mig!
Söt pajken!?
Så nu har han iallafall åkt iväg på jobbet, bara 1 timme sen!
Han slutar 04:30 på morgonen, och han sa
att  han skulle försöka att väcka mig försiktigt så att han
skulle få sin godnatt puss =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu