Lördag 25/2-2012

Stand up and Shout!

Det är väl så jag känner just nu,
dock så var det även det grannen här gjorde
mitt i natten!

Det blev en tidig kväll för mig igår, la mig
runt 01:00 eller jag tror då att
jag somnade kring den tiden..
Vaknade av att Gustav kom hem vid 6 imorse,
han skulle vara gullig och hålla om mig
och ge mig en puss UTAN att väcka mig!
Haha, det gick inge vidare för honom.
Vi somnade ganska fort, och på något konstigt
vänster vaknade jag på golvet.
Så ja gick å la mig på soffan och somnade där å
sov fram till 13:00 kan säga att det var helt
underbart!
Så ja gick och attackerade sömn tutan i sängen, och tyckte att
nu var det dags att kliva upp..Haha!

Sen dess har vi väl mest legat i soffan och myst + lagat mat ihop.
Det var så otroligt skönt att få laga mat ihop med någon
istället för att behöva laga maten själv
medans den andra sitter vid datorn!
Vi satte igång riktigt go musik, sjöng och lagade mat tsm. Med
några pauser för pussar och kramar! =D

Dock har vi nu pratat om oss, och vi har kommit fram
till att OM det nu inte skulle bli något mellan
oss så har vi då hittat oss en
vän för livet! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu