Onsdag 15/2-2012

Kan väl inte säga att det hänt något mycket idag, har varit samma inpräntade rutiner som vanligt... Väckning klockan 8,frukost 8:30.. Sen en massa dö tid fram till lunch!
Dock fick jag ligga med dropp i ca 3 timmar, eftersom ja stenvägrade att få en till injektion i skinkan!?

Men mitt mående såhär långt, känns väldigt bra. Det känns som att jag äntligen kan gå vidare med mitt liv tillsammans med barnen, dock ska jag inte skynda på med något utan det får ta den tid de tar att börja må bättre.
Så i grund och botten är jag ganska glad att pappa och mamma sa ifrån och körde mig hit. Dock säger ja inte det till dom! :P
Tillbaka till det här med mig och Tobias, så känns det som att jag äntligen är redo att släppa honom och gå vidare. Visst han kommer alltid vara en hyfsat stor del i mitt liv med tanke på barnen.. Men så som det känns nu så spelar det mig ingen roll. Han valde att gå ifrån mig, och det har jag äntligen accepterat.. Så är det på tiden att jag går vidare med mitt liv :D

Jag kommer garanterat att få motstånd i form av idioter som inte vill mig väl, men det är bara ta nya tag och lära sig av sina misstag! Jag har äntligen insett att mitt liv är värt betydligt mycket mera än att må skit hela dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu