Onsdag 22/2-2012

Så då var man utskriven från psyket, eftersom
jag inte har en psykisk sjukdom.. utan jag har en fysisk sjukdom
som kallas giftstruma..

Så nu ska jag få en medecin som jag kommer äta iallafall
minst 1 år framöver!
För att slå ut min körldköttel (hur de nu stavas)
efter det så kommer jag få en annan medecin
som heter Levaxin, som gör att körldkötteln startar upp igen.
Och den tabletten kan jag måsta äta hela mitt liv, om de vill sig
så illa..

Men just nu mår jag betydligt mycket bättre än jag gjort,
vilket känna otroligt skönt.
Så fort jag har börjat med medecinen så kommer jag kunna
få hem pojkarna igen.. Och kan ju säga som såhär
att jag saknar dom grymt mycket, men
jag vill inte ta hem dom för tidigt.

Så för tillfället så är jag i Jörn hos mina föräldrar, för att
få komma tillbaka till vardagen i ett lugnt tempo!
Vet ej hur länge jag kommer vara här, men iallafall
tills jag fått medecinen!

Jassi, vad mer kan man skriva..

Jo, just det.. Tobias har börjat ringa en hel del igen
varför förstår jag inte. För jag tyckte att
det jag sa var ganska lätt förståeligt men kanske inte..
Dock så blev Tobias jätte arg på mig igår, eftersom jag
höll mig helt lugn, brusade inte upp som jag brukade
och tog inte illa vid mig av det han sa.
Vilket gjorde honom irriterad, eftersom han nu längre inte kan
komma åt mig på det sätt han vill!
Synd för honom, men otroligt skönt för mig!

För något han sa var, att helgen de 1,2,3 Mars så är det hans
helg. Och då ska han i samma veva flytta in i sin nya lägenhet
med Rasmus. Så han kommer lämna barnen till sina föräldrar som vanligt!
Men även sa han att dom skulle ha fest i lägenheten, och visst det gjorde mig
ganska irriterad eftersom det nu var Tobias
som sagt att vi jävlar inte skulle festa när vi har barnen...
Så han gick emot det han sagt själv, men jag tog det bara lugnt
och sa ingenting om det. För de är upp till
han vad han gör när han har barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu