Söndag 19/2-2012

Ja, då var denna otroligt underbara helg över. Jag fick permiss över helgen, så jag har varit i Jörn och haft som det står en helt underbar helg!

På fredagen tog jag det bara lugnt, eftersom jag inte riktigt visste hur jag skulle tackla att jag fått komma ut till vardagen.
På lördagen blev det en tripp till Vormsele för att hälsa på pojkarna och få prata med Tobias i lugn och ro.
Har nu sagt till honom att jag inga känslor har kvar för honom, och att det är dags å gå vidare. Kan säga att det kändes väldigt skönt att få lätta på hjärta! Dock syntes det att det inte alls var dom orden han hade räknat med... På kvällen så blev det att fara till klubben Rebelians, och kolla in live bandet Deadbolt.. Hade mycket trevligt, dock var jag nykter. Träffade tre väldigt trevliga bandmedlemmar, så jag umgicks med sångaren/gitarristen.. Och eftersom det blev så sent så följde jag med dom och sov där dom sov.. Haha!
Dock fanns de bara en madrass, så de blev trångt!!

Men kul har jag då haft, dock är jag lite mörbultad idag och nå mycket sömn har det inte blivit! Så nu är man tillbaka på psyket, och imorgon blir det möte med läkarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu