Tisdag 14/2-2012

Så idag är det alltså alla <3 dag, dock har jag aldrig firat denna "högtid" .. Har aldrig förstått innebörden av den, eftersom jag aldrig fått uppleva att någon kille ens har kommit ihåg denna mys dag! Så numera skiter jag i denna dag eftersom för mig är det en helt vanlig jävla dag..

Men men, idag har jag inte gjort ett skit.. Bara vandrat fram och tillbaka mellan dessa väggar här på psyket! För något annat får jag inte göra, jo pappa var förbi en stund idag. Så få fick jag så kallad permiss så att jag fick följa med pappa och handla. Men sen var det bara att fara tillbaka hit på dårhuset!?
Fick första sprutan idag, kan säga att de vill jag aldrig mera göra om... Kan säga att ryggmärgs bedövningen gjorde fan mindre ont!
Men jag har höga förhoppningar om att jag får komma ut till "friheten" snart :)

Och att jag så småning om får in rutiner,ork m.m så att jag kan få ork till att leva tsm med mina barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu