Söndag 1/1-2012

Så då var det nytt år, förhoppningsvis
kommer detta år bli bättre än förra!
Dom enda 3 sakerna jag kan komma ihåg som
var bra under 2011 var
1 - Devin föddes
2 - Vi flyttade till Lycksele
3 - Pappa och Veronica gifte sig

Som sagt det negativa hägrar just nu i mitt liv, tyvärr!

Men jag hoppas att 2012 kommer bli ett av dom bättre åren!
Dock började inte året så bra, men men!
Nu skiter jag i det och försöker ta nya tag, sen att
barnens pappa är en sån skit stövel..det får stå för honom!
Tobias är inte den killen jag lärde
känna längre!
Vet inte vad som blivit med honom, han vägrar
prata med mig.. Så fort jag säger vad jag tycker och tänker
blir han tyst som en mus och springer iväg
med svansen mellan benen!?

Och han säger att jag inte förstår mig på honom, nä
hur lätt är det att
förstå någon som inte ens vill försöka förklara
vad han menar??

Men som sagt nu har jag fått nog, jag har försökt.. Nu ligger bollen
hos han!
Så vi får väl se vad han gör!
Kan säga som såhär, skrev ett väldigt elakt/argt meddelande åt
honom. Visst
det kanske inte var väl igenomtänkt
men nu var jag less!


R.I.P Milo"Hus Musen"

Nu springer du på dom gröna ängarna, och får göra det
du älskade mest. Jaga katter och snutta på
din röda tomte!
Det är så otroligt tomt här utan dig, min vän!

Tänkt att en liten hund kan själa ens hjärta
så mycket som du gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu