Söndag 15/1-2012

I fredags så var Daniella,Johan och Fabian
här. Vi åt middag och hade allmänt trevligt =)
Så kom Tobias och hämtade barnen, eftersom det var hans helg.
Igår (lördag) så vaknade jag 10:30, ställde mig och diskade
sen åt jag lunch. Efter det så kom
Leif och Marie och hämtade mig, så följde jag med dom hem
och pysslade med hästarna =D
Kan säga som så att jag sattes på prov med en gång =P
Dom bjöd på middag, sen så gick vi ut till hästarna igen och borstade
dom lite, och gav dom lite godis!

Sen skjutsade dom hem mig igen, och jag la mig på soffan
å somnade :P

Idag blir det att fara till hästarna igen, och det lät som
om vi skulle ta två hästar till trav banan idag
och träna lite =)
Får se hur kallt det är =P

Nä, nu ska ja gå och göra mig klar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu