söndag 22/1-2012

Hade tänkt sammafatta veckan som varit
lite kort...

Måndag : Var jag på terapi möte, och på jobbet
för att få inskolnings tid.

Tisdag : Tobias och Jesper kom vid 7 på morgonen,
for och lämnade Léon på dagis.
Sen jobbade jag mellan 07:30 - 16:00

Onsdag : Skulle jag ha jobbat kväll, men dom ringde och
sa att jag inte skulle komma eftersom dom
fått magsjuka på boendet.

Torsdag : Lämnade Léon på dagis mellan 08:45 - 13:45

Fredag : Bjöd Tobias på middag, sen typ busade med Léon och
Devin hela kvällen.

Lördag : Var i Vormsele på dagen, blev bjuden på
middag. Sen for vi hem, gick ut med Elin Och Marlen
på nattklubben.

Söndag = Bakis dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu