Tisdag 3/1-2012

Han tror verkligen att jag är totalt blåst!
Han inser inte vad han gjort, inte ens jag har
sjunkit så jävla lågt som han
gjorde igår!
Fy fan säger jag bara!!
Jävla idiot, jag fattar inte varför han gjorde så
där? Vad vinner han på det?
Inte ett jävla skit, det enda han gör är att knuffa bort mig
och barnen ännu mer!
Så jag hoppas han är nöjd... Ska aldrig mera låta
honom ha barnen under veckorna!
Det är då en sak som är säker!

Å jag är så besviken, inte ens jag sitter och
säger sådana saker till helt okända folk!
FY FAN!!

Har god lust att göra likadant tillbaka och sen
skylla på att nä men det är någon
som har hackat sig in i min dator!
Men så jävla lågt kommer jag aldrig sjunka, i helvetet heller!
Som sagt han tror seriöst att jag är riktigt dum i huvudet, som
inte fattar att det är han.. Och ändå
när ja konfronterade honom så står han och ljuger mig
rakt upp i annsiktet..
Och det får mig att fundera på vad mera han ljugit om
under tiden vi var tsm!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu