Torsdag 12/1-2012

Imorgon är det fredag, och så var ännu en vecka snart
slut. Imorgon far min små älsklingar
till deras pappa, kommer
bli tomt här hemma.
Men men, jag har då massor jag ska göra ändå!

Städa,tvätta och diska!
Blir en rensning i lägenheten..
Lördag ska man och kolla på några hästar, och eventuellt prov
köra dom =)
Ska eventuellt börja hjälpa till och träna 4 st
inför sommaren då dom ska tävla!

Denna vecka har varit väldigt lugn, har som
bara myst med Léon och Devin.
Dock har ju Léon varit på dagis =)
Och han trivs som fisken i vattnet där!

Men det är mycket tankar som snurrar runt i skallen på
mig, och jag får då verkligen ingen ordning
på dom!
Förhoppningsvis kommer jag hitta lösningar
eller svar på dom snart...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu