Måndag 30 Juli 2012

Oj nu var det ett tag sen jag skrev något här..
Men har inte haft tillgång till internet, sen har jag även haft fullt upp
med jobb och jobb å ännu mera jobb! 
 
Men nu har jag äntligen fått internet och en 
stund över innan man börjar jobba!
 
Jobbade hela förra veckan, så det är väl inte så mkt 
att skriva om där.
 
Skulle varit ledig hela lördagen också, men eftersom
det blev sån jätte panik med folk
ställde jag upp och jobbade
7:30-12:30.
Sen hem duschade och gjorde sig iordning för att
gå på gammplatsen med pappa,mamma och lillebror.
Träffade även Léon och Devin <3 
 
På kvällen blev de fest, och sen blev
det ut på öl tältet med några vänner =) 
Hade en super trevlig dag/kväll!
 
Söndagen = Världens huvud värk, super fint väder
så det blev att åka till stranden och bada/sola med
krille och simon =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu