Fredag 15 Juni 2012

Då var det fredag igen.. Huvva va denna
vecka flugit iväg!
Vädret denna vecka har varit lite upp å ner,
men ska inte klaga.
Men jag hoppas sommaren är på gång ordentligt nu!
Så vi slipper regn och rusk, dvs typ aprilväder
i Juni...

Idag har varit en hektisk dag, från klockan 9
imorse så har vi tömt lägenheten
på timmervägen och sen
har vi även flyttat in Jessicas
saker.

Men nu är vi äntligen klara, vädret var ruggit imorse
men nu skiner solen riktigt ordentlig å varm har
de blivit också!
Håller tummarna för att det håller i sig iallafall till imorgon
för då ska jag på djurparken
med Daniella,johan och fabian.
Å givetvis ska Léon och Devin med =D

Nä, nu ska jag nog lägga mig ner och dö ett
tag.. Har så fruktansvärt ont i fötterna å knäna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu