Lördag 2 Juni 2012

Ja så då var vi inne i Juni månad, och det är fortfarande
minus grader på nätterna...
När ska sommaren komma??

Veckan som gått, jobbade Måndag-Tisdag,
Onsdagen spenderade jag i lägenheten och städade å packade
ner saker.. slängde saker m.m..

Torsdagen for jag till Jörn, eftersom jag kände
att det behövdes.. För tobbe hade gått i två dagar
och retat mig till vansinne..
Och eftersom jag valt att ändra på mig
så istället för att explodera (som jag normalt brukat göra)
så höll jag mig lugn, och sa att jag far till Jörn!

Igår dvs fredag var jag en vända in till Skellefteå och
gick på systemet, eftersom jag ska på party idag.
Med några kompisar =)

Får se när jag ids fara tillbaka till Lycksele, känner mig inte direkt pigg
på att vara med tobias just nu iallafall!
Inte som han håller på...
Aja, nu ska ja börja göra mig iordning för
att fara till Boliden och hämta Colby. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu