Måndag 11 Juni 2011

Ojoj! Denna helg har varit händelserik, eller hela veckan som gått har varit händelserik!?

Känslorna är lite på sin kant just nu, vet som varken ut eller in. Men denna gången är de inte Tobias som spökar utan en annan underbar person!
Han kom in i mitt liv när jag behövde de som mest.. Vi pratade i några månader innan vi träffades. Så vi hann ju lära känna varandra lite iallafall, dock har han flickvän men ja (de privata tänker jag inte berätta om).

Jaja, åkte iallafall med honom från Jörn te Lycksele i fredags. Sen sov ja hos honom eftersom vi inte kom fram förrän vid 1 på natten. Klev upp, for å köpte na kläder, gick på systemet. Sen for vi till hans familj och åt frukost efter de så satt vi mest å slöade i soffan fram till 5.. Då lämnade han av mig hos en kompis som ja skull gå ut ve.

Lördagskvällen, blev inte riktigt som jag hade planerat. Blev misshandlad! Så man är ganska mörbultat idag.. Fy i helvete så arg ja blev. Dock klarade jag mig undan med några blåmärken och sträckta ryggmuskler. De kunde gått värre..

Nä nu ska ja ta me fan försöka sova lite iallafall, har knaprat piller hela dagen.. Men lika ont har ja ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu