Måndag 18 Juni 2012

Ja då var det Måndag igen, och en ny vecka
på ingång.
Dock denna veckan har jag bestämt mig för att
ta det så lugnt som möjligt..
Efter typ 4 hektiska veckor!
Sen att jag dessutom åkt på en hej dundrade förkylning
gör ju inte saken bättre!?

Men tänkte iallafall berätta lite kort om helgen..

Fredagen spenderades med att flytta saker...

Lördag : Var jag på djurparken med Léon å Devin <3
Daniella,Johan och Fabian =D
Var där från 10-16:30.. Å vädret var super bra..
inte för varmt å inte för kallt.. !

Dock jag min klant apa glömde ju kameran i bilen =S
Så de blev bara 1 bild, men telefonen!
Men vi hade jätte trevligt iallafall =D

Kvällen spenderades med Anders,krille å gisela
vi drack och hade allmänt trevligt.
Sen vid 22 for vi iväg på hotellet!

Söndagen : Spöregnade, så det var väl sådär lagom kul att gå tillbaka
till Anders.. Hade i varje fall inte kläder för
regn!
Sen tog jag bilen och for till Jörn.

Idag har jag legat mest hela dagen, å mått allmänt piss!


Mina små troll börjar vara stora nu <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu