Söndag 3 Juni 2012

Gårdagen kan bara sumeras på ett sätt = Underbart rolig!

Trots att vädret inte var på våran sida, så
hade vi hur kul/trevligt som helst.

Var iallafall kul att träffa folk man inte sett
på evigheter!
Och det blev en lyckad kväll trots att det
spöregnade, och blåste så in i fan..
Sen for ju strömmen vid typ 8 på kvällen och var borta ända
fram till 4 på morgonen... dvs när alla farit kom strömmen tillbaka.. Haha!

Men men iallafall idag har det inte hänt nå mkt alls, jag
och colby vaknade vid 11
satt å snackade gamla minnen. Innan vi klev
upp för att ta tag i städningen.
Dock var det väldigt lätt städat så det gick fort.. som tur va!

Sen skjutsade jag tillbaka Colby till Boliden och jag begav mig tillbaka
till Jörn!

Sen ringde tobias och var sur å allmänt otrevlig, så jag
sa att jag inte ville prata med honom när han låter sådär mot mig.
Sen sa jag hej då och la på!

Det är vad min dag bestått av... nä nu ska jag gå
å sätta mig i soffan och glo på tv tills man
blir trött och då blir det nog en dejt med
John Blund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu