Torsdag 22 Juni 2012

Usch vad denna vecka gått fort.. Vad har inte hänt under
denna?
 
Jag och Tobias har typ bråkat hela jävla veckan, så
ja nu har jag fixat en tid 
till familjerätten på torsdag nästa vecka.
För nu är jag less på alla dessa jävla disskutioner...
 
Idag sa han att jag inte är välkommen när
Devin fyller 1 år!? 
Så det känns ju bra, eller så inte! 
Sen sa han även att jag inte skulle få ha barnen när Léon 
fyller 2 år... 
Så ja, jag vet inte vad fan jag ska göra längre...
Det känns som att detta aldrig kommer ta slut, jag är så...
Ja jag vet inte ens vad jag är längre! 
 
Léon har inte fått vara på dagis sen 31 maj! 
Han har alltså tagit ledig utan att fråga mig.. 
 
Ja, denna lista kan göras väldigt lång... 
 
Men jag vet iallafall att jag tänker inte ge upp mina barn, men 
deras pappa är tame fan inget att ha! 
 
Men iallafall en posetiv sak som hände idag, var
att jag fick Evelina och Marcus inbjudan 
till Hampus dop! 
Så nästa vecka beger jag mig till dom med pojkarna =) 
Ska bli skönt att få komma iväg ett tag, för sen på söndagen när vi kommer tillbaka så måste
jag försöka hitta någon som kan hjälpa mig
med att flytta in sakerna i den nya lägenheten! 
 
Eftersom jag inte har någon bil med drag.. så kommer det bli ett problem..
aja vi ser väl hur de blir!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu