Måndag 5/3-2012

Ja så då var helgens bravader
över, och veckan påminner sig
om allt jobbigt!

Imorgon blir det jobb mellan 16:00-21:00
så jag kommer väl vara måttligt slut efter
det passet.. Sen har jag även jobb
onsdag-torsdag!

Dock är jag glad att jag slapp jobba denna
dag, eftersom helgen fortfarande
sitter i kroppen!?
Tänker skriva lite om helgen...

Fredag - For på systemet och handlade
hem till tjejkvällen som aldrig blev av,
så då tänkte jag spara det till lördagen.
Men då kom Eric och Johannes
istället så vi satt å drack
och hade väldans kul/trevligt.

Lördag - Vaknade bakis brevid Eric, johannes hade
sovit i Léons rum..
Hade iallafall världens jävla huvudvärk och
den ville jävlar i min låda inte ge med sig.
Så det blev två mackor och en öl, sen
begav vi oss till systemet igen..
Eftersom vi drack upp allt som ja hade!
Kvällen började 5 och det var tänkt att vi skulle
farit till Tobias & Rasmus inflyttningsfest,
men vi valde att möta dom på hotellet.
Och det var nog där allt sket sig,
det slutade med att jag inte sov hemma i lägenheten
utan ja sov hos en kompis!

Söndag - Vaknade ovanligt lite bakis, med tanke
på att ja druckit två dagar i rad!
Började vandra tillbaka till två sura polare och en
sur lillasyster!
For och käkade på frasses, sen stack
dom hem.

Ja, så denna helgen började ju bra.. Men slutet vet jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu