Onsdag 7/3-2012

Idag är det ingen vanlig dag,
för det är Kevis födelse dag!

Ja som sagt idag fyller min lillebror hela 12 år,
så han börjar blir stor!?
Och nej det blev inget jobb för mig idag, eftersom
min jävla sjukdom gör så att
vissa dagar orkar jag nada och ingenting!!

Så idag blev jag hemma, men imorgon då
jävlar tänker jag jobba!
Sen får min kropp säga vad den vill...
Och så var jag och sa upp lägenheten idag, för jag ska
flytta dock inte ifrån lycksele
men till en annan lägenhet!
Och det blir betydligt mkt billigare, eftersom
vi kommer vara 3 st som delar på
hyran, så de blir typ 2000 kr var att
betala eller ja + bil plats!

på fredag blir det att fara till Jörn, och ge lillebror en
stoor grattis kram i efterskott..
Sen så ja får vi väl se hur det blev med att
åka till arvidsjaur, just nu så
verkar det inte bli av!
Eftersom Eric fortfarande är skit sur, och fortfarande
tror att jag var med en annan
bara för att jag inte sov hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu