Söndag 25/3-2012

Så då var denna vecka slut, men det kommer
ju en ny med stormsteg.
Bara hoppas jag får jobba denna vecka också.

Onsdag - Torsdag jobbade jag
Sen fredagen trodde jag att ja skulle få va ledig,
men då ringde dom 30 min innan och frågade
om jag kunde jobba eftersom den
andra blivit sjuk.
Och det är väl ganska självklart att jag vill jobba!

Sen under tiden jag var på de jobbet, så ringde
VD för det andra jobbet på Billigast.Me
och frågade om jag ville bli säljare också så
ja nu är man prismätare och säljare.. så nu är det bara
hoppas att jag får något sålt också :P

Lördag - Jag,tobias och rasmus for på hotellet
och hade allmänt trevligt. Drack nå cider/öl och
som sagt bara hade allmänt trevligt!

Idag har jag visat min lägenhet för 3 som
eventuellt ville ha den. Så jag håller
tummarna, ju fortare jag blir av med den desto bättre!


Men nu till barnen

Devin stod upp i fredags ( 23/3-2012) helt utan stöd.
Och har har nu mera 2 tänder nere!
Och masar sig fram över golvet, han kan även sitta helt
själv utan stöd. Och den första april blir
han hela 8 månader!?

Léon - Ja vad ska man säga där =P
har har fått två nya tänder. Så nu har han
alltså 10 små tansebissingar!
och han har börjat prata mer och mer =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu