Tisdag 20/3-2012

I väntan på att webb mötet ska starta så tänkte
jag skriva här lite snabbt.

Som sagt jag fick jobbet för internetsajten Billigast.me,
så numera är jag en mätare/säljare.
Får väl se hur det kommer gå, eller det kommer
nog gå skit bra när man väl
kommit in i vad,hur man ska göra.

Har dock inte ringt på det 3:dje jobbet ännu,
ska försöka hinna det innan denna veckan
är slut. Dock har jag en hel
del att göra i veckan... om inte
annat får jag väl ringa imorgon under lunchen.

Léon och Devin är sjuka igen, dock har dom
ingen feber ännu. Eller iofs Léon har
redan haft en 3 dagars med väldigt hög feber.
Men imorgon ska han iallafall på dagis eftersom
han nu varit feber fri i över 2 dagar.


Alla ni som läser min blogg,
gå inte och registera er på denna sida

Sverigeklippet.se
Och gå sen in på facebook och gilla sidan
Billigast.Me

och för att inte glömma, gå in och kika lite på
sidan Billigast.Me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu