Tisdag 6/3-2012

Ja, vad ska man skriva.. har ställt till det ganska
ordentligt för min del!
Vet fan inte vad mer jag kan göra!?

Har bett om ursäkt mer än en gång, och förklarat
att det var dumt av mig.. men ändå så
är han sur och tvär mot mig?
Det enda jag gjorde var att jag sov
hos en kompis istället för
att sova hemma... Jag låg ju knappast med
någon annan!

Aja, det enda jag numera kan göra är
väl att hoppas!
Dock har det ju en tendens till att svika men
denna gången så "hoppas" jag att det
ska gå vägen, vill inte förlora honom!

Helst av allt vill jag bara kunna "turn back time" och ändra hela
den där jävla kvällen!
För då hade det inte sett ut såhär nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu