Fredag 25 Maj 2012

Ja då var det åter helg igen, veckan som
varit har gått super fort.
Måndagen jobbade jag, sen tisdag onsdag var
jag ledig.. Men dom dagarna spenderade jag i
lägenheten på timmervägen och packade
å städade lite.
Torsdagen jobbade jag igen =)

Kommer även få jobba hela sommaren vilket
känns både bra och dåligt.
Det bra med att jobba är ju givetvis pengarna, det dåliga
är att jag kommer knappt hinna träffa barnen =(
Men det löser sig nog i slut ändan =)

Men iallafall denna helg är det min tur att ha barnen, å gu va jag
längtat efter att få spendera en hel helg tsm
med mina så underbara pojkar! <3

Visst att jag är i lycksele på veckorna så då träffar jag
ju dom, men det är inte alls likadant som nu
när jag har dom helt för mig själv!
Så imorgon blir det att vara ute
om vädret tillåter det, (vilket jag hoppas de gör)

Har även bestämt mig för att ta tag i det här med träning,
så jag ska börja redan på måndag!
(dock kommer de väl inte bli så men ändå =P)
Ska även ringa till läkaren och se om
dom kommit fram till nå datum för operationen... så
den blir bortgjord också!
Så att man kanske kan få tillbaka livet igen...

hmm, vad mer ska man skriva... aja detta får duga tills vidare.
Puss å hejs ha en fortsatt trevlig helg ni som
nu fortfarande läser min blogg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu