Tisdag 15 maj 2012

Nu var det ett tag sen jag skrev, har ej haft tillgång till internet på ett tag..

Iallafall medicinerna som jag fått för giftstruman, slog fel.. Så nu är det bara vänta på att få en tid för operation.

Jag har då varit med om det mest konstigaste, vaknade upp av att jag hade sex !? Gick å la mig vid elva och vaknade upp vid halv två på natten av att jag och mr x hade sex, men båda hade sovit... Och det hände då inte bara en gång, utan andra natten samma sak! Börjat seriöst fundera på om de är något galet med min hjärna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu