Tisdag 27 November 2012

Jag är bokstavligen helt snurrig i huvudet just nu, vet varken ut eller in! 
Har gjort en riktigt idiotisk/dum grej!? 
 
Men samtidigt ångrar jag det inte, på något konstigt vis känns det
så jävla rätt! 
Jag hatar när huvudet är stensäker på sin sak, medans hjärtat tvekar! Eller 
i mitt fall är det tvärtom, eller det är svårt att förklara! 
 
Jag vägrar helt enkelt att känna efter, för då blir allt bara jobbigare! 
Och den skiten tänker jag inte ens nosa i nu.. 
Jag gör som såhär, istället för att stå och stampa 
på samma ställe. Tänker jag gå runt problemet och skita i det just nu, inte 
kolla bak igen. Utan jag tar det för  vad de är just nu!? 
 

Du finns i mina tankar mer än vad jag vill just nu!?
Varför! 
Det vill jag inte ens ta reda på! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu