Allt är upp och ner!

Antingen har jorden vänt sig upp och ner, eller så är det bara jag
och mina känslor som är helt galet 
upp och ner vända?! 
 
Men iallafall, förklaring på det.. Ja hur fasiken ska 
man förklara detta? 
 
Tobias har varit här hos mig varje dag, och vi har umgåtts tillsammans
med barnen. Ätit middag och busat så mkt
som deras pappa orkat. 
Och jag måste erkänna att det känns väldigt konstigt
att vi kan umgås igen utan att tjafsa eller bråka! 
 
Så ja mina känslor är helt knäpp...Trodde dom var borta 
men det verkar inte så! 
Och jag kommer bli galen snart... för jag vill inte känna såhär
inte igen!? 
 
Samtidigt så är jag väldigt osäker med tanke på gammla
erfarenheter om vi säger som så! 
 
Aja tar en dag i taget, och ser vad fasiken som händer. 
 
Samtidigt har han sårat mig så pass mycket att jag 
inte vill ha ett förhållande med honom! 
Spelar ingen roll hur mycket han ber om ursäkt
för hur han behandlat mig. 
Ja han har bett om ursäkt för att han behandlat mig som skit 
den senaste tiden.
OCH ja jag blev lika chockade som ni just blev! 
 
Trodde jävlar att min haka skulle slå hål i golvet!
 
Aja, nu har jag skrivit av mig lite.. ha en mycket trevlig helg allihopa
så skriver jag när jag skriver 
och ni läser när ni läser =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu