Breaking Inside

Bättre ord än så går väl egentligen inte
att förklara mina känslor just nu.. Dom är helt åt helvete! 
 
Varför skulle du komma tillbaka och krossa allt jag
lyckats bygga upp?
Jag var lycklig, eller lycklig och lycklig vette tusan.. Men jag
hade iallafall fått 80 % av mitt liv tillbaka! 
Hade kommit på fötter efter allt som hänt, och var påväg
upp.. 
Förvisso lyckades du inte trampa ner mig helt i skiten igen.. 
Bara halv vägs, men det är nog ändå! 
 
Jag hade börjat släppa taget, och gå vidare... Och
så dyker du upp som en jävla gubbe i en lådjävel och
är helt underbar.. ber om ursäkt för
hur du behandlat mig!
Säger att dina känslor för mig är starka och har blåst upp igen..
Kyssen du gav mig går inte att förklara i ord hur den
kändes! 
 
Enbart 24 timmar senare, sliter du bort mattan under mina fötter
och jag faller som en sten rätt ner i marken!? 
 
FAN!!! 
 
Aja, nu har jag skrivit av mig lite.. hjälpte inte så mycket
men det kanske roar någon av er som läser. 
Dvs att jag är en komplett idiot, och att kärlek är fan ingen dans på rosa moln! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu