En färd bland minnen

Japp jag har ett downfall, igen.. dom kommer oftare 
nu för tiden. Förstår inte varför men jag har lärt
mig att leva med det.
 
Just nu är det många minnen som blandas och dyker upp, 
av olika anledningar. 
 
Just nu sitter jag och tänker på farmor
och sista natten jag var med henne och alla andra släktingar på sjukhuset. 
Tror det var då jag gick i sömnen till och med.. (orkar inte skriva om det just nu)
Tar det någon annan dag.. just nu är jag
bara så frustrerad på barnens far!
 
Förstår inte hur han kan sitta och säga att
han inte har orken till att vara med sina barn mer än 2 timmar, och 
sen KÖR han bil upp till boden och festar!
Får inte det att gå ihop.. ELLER så är det bara jag som
är för dum för att se hur det går ihop.
 
Ja som dom flesta vet, så har jag ju såkallad
giftstruma (den dödliga varianten i det låga loppet) 
och tobias anser alltså att jag med dom symptomen jag har 
ska stressa mig sönder och samman hela månader för att han ska kunna vara
ute och roa sig på bekostnad av att jag får gå på knäna!?
 
Det som händer i min kropp just nu är att giftstruman tagit sig ett steg längre
dvs..
1. börjat tappa hår
2. Är trött hel dagar (skojjar inte, kan sova 8 timmar och ändå
måste jag lägga mig och sova minst 2-3 timmar under dagen)
3. Har lättare för att bli sjuk
4. Min vilo plus ligger fortfarande på tok för högt, dvs 120 slag i minuten
5. Får sådana här värme vallningar (känns typ som klimakteriet har kommit för 
tidigt) 
Humörsvängningarna ska vi inte ens tala om.. 
 
visst jag har medicin mot min höga puls, min ångest och mitt sov problem..
men när inte ens dom hjälper. Vad ska
jag då göra? 
 
aja nu har jag skrivit av mig lite ilska såhär klockan halv två på natten, när
jag egentligen borde sova.. Dock som sagt
kan jag inte! 

Kommentarer
Postat av: Carro

Nä gumman ,du gick inte i sömnen ,du satte dej upp & pratade med "Emma" bakom bäddsoffan som du ,jag ,John & Carin sov i.
Du sa "Hej Emma ,är du här ??"
Bara några timmar efter gjorde John samma sak,ni två har alltid vart "tajta" då ni var mindre ,det märks.

Jag tycker du ska prata med familje rätten om en stödfamilj då ditt X gör som han gör,för du ska inte behöva gå på knäna & bli ännu sjukare,du ska leva många år med dina pojkar vettu.
Kram Faster

2012-10-10 @ 16:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu