Första snön..

Jajjemen nu har snön fallit för första gången iår, huvva!? 
 
Nu är vintern här.. Och jag har fortfarande sommardäck på
bilen. Men förhoppningsvis får jag hit däcken nu i helgen..
 
Alltså det sista löven har inte ens fallit från träden, innan det vita
invaderade detta landskap! 
 
Men iallafall grabbarna är nu frisk, eller iallafall 
ingen ögoninflamation så nu får dom vara på
dagis igen. Jag skulle ha börjat min
praktik förra veckan, men eftersom pojkarna var sjuk
så sket det sig.
Och JAG är fortfarande inte frisk, så det blir nog ingen praktik för
mig denna vecka heller. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu